Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri

Makalemizde yer alan Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri konusu tüm detaylar ile ele alınmaya çalışıldı. İllaki sizlerinde Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri konusu hakkında bilfdikleriniz vardır. Bildiklerinizi diğer insanların faydalanması adına bizlerle paylaşabilirsiniz.

Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri

I know you want me
Beni istediğini biliyorum
I made it obvious that I want you too
Benim de seni istediğimi apaçık belli ettim
So put it on me
Hadi göster bana
Let’s remove the space between me and you
Hadi aramızdaki mesafeyi kaldıralım
Now rock your body
Şimdi salla vücudunu
Damn I like the way that you move
Aman tanrım,...

Enrique iglesias Tonight şarkı Sözü Türkçe çeviri konusu ile alakalı detaylar hazırlanmaktadır. En kısa süre içerisinde tüm bilgiler sizlerle paylaşılmaya devam edilecek.

0 yorum:

Post a Comment